Alimentatie vegetariana

Stil de viata vegetarian

De multe ori am stat şi m-am întrebat: ce am să gătesc azi pentru fiul meu?  Ceva sănătos şi gustos… Am făcut apel la inspiraţie şi inovaţie încercând să creez reţete pe gustul fiului meu, folosindu-mă de alimente din casă şi de informaţiile despre nutriţie pe care le am.

Am experimentat mult în ceea ce priveşte alimentaţia vegetariană, vegană si raw-vegană, am combinat principii şi reţete şi am folosit influenţe asiatice pentru mai multă savoare, respectând un principiu de bază pentru mine: mâncarea trebuie să fie sursă de energie, de vitalitate, de sănătate.

În grija noastră se află şi propriul corp, un sistem perfect, cu nebănuite capacităţi de autovindecare şi autoregenerare. Tratat cu respectul cuvenit, ne va menţine tineri, în formă şi sănătoşi, ceea ce ne va îmbunătăţi calitatea vieţii.

Îmi doresc să împărtăşesc acest principiu celor din jurul meu şi te aştept cu drag să vorbim despre mâncare şi viaţă sănătoasă!

Pe scurt despre ce vom vorbi:

  1. Elemente nutritive – scurtă introducere;
  2. Alimente de bază pe care, dacă le ai în casă, te vor salva întodeauna;
  3. Mesele şi gustările de peste zi;
  4. Mirodenii si sfaturi practice.

Obiectivul seminarului:

Prezentarea de informaţii în formă simplă, bine structurată, care să stimuleze imaginaţia şi să te ajute să adaptezi şi să creezi reţete minunate pentru familia ta!

Poti folosi ideile si principiile invatate, indiferent daca obiceiurile alimentare ale familiei tale sunt obisnuite (non-vegane) sau sunt vegetariene.

Te astept cu drag! 

Facilitator seminar: Florina Cirezaru, mama, vegana, initiatoarea proiectului BestMum: https://bestmumblog.wordpress.com/

Unde: la ProMAMA

Cand: vineri, 11 decembrie 2015, ora12:00

Durata: 90 de minute

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>